I wanna buy a new keyboard and it says nordic layout but the pictures doesn’t show any æøå… Do I trust this or not…

Get to know me! Personality Types

Reblog with your Personality types bolded, for your own reference, or for your followers to get to know you better! Add some others if you know any (such as Hogwarts houses: not a typical personality test, but they give other people insight into what you’re like!) Ones with free online tests are linked.

Name: Nicku

Zodiac: Aries, Taurus, Gemini, Cancer, Leo, Virgo, Libra, Scorpio, Saggitarius, Capricorn, Aquarius, Pisces.

Myers-Briggs [x]: ISTJ, ISFJ, INFJ, INTJ, ISTP, ISFP, INFP, INTP, ESTP, ESFP, ENFP, ENFJ, ESFJ, ESTJ, ESFJ, ENFJ, ENTJ, ENTP.

The Four Temperaments [x]: Melancholic, Phlegmatic, Choleric, Sanguine. (dunno took test, dont think it fits me)

Enneagram [x]: Type 1, Type 2, Type 3, Type 4, Type 5, Type 6, Type 7, Type 8, Type 9.

Hogwarts House [x]: Hufflepuff, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw.

dreamofsnow:

IS THAT A BEDAZZLED FUCKING EVANGELION

  #oohhh lol

jaguchi-pechka:

1か月ぶりくらいに絵を描いたら絵柄かわりすぎじゃね・・・
愛用のWINXPから借り物のWIN7に代わって液晶の色の映え方が全然ちがう~~

nevertoomanyspiders:

sirspookers:

zedigalis:

martininamerica:

Mozzarella does her best impression of a sausage.

I just love how after he asks if it’s a sausage, it looks down like “oh shit! I am a sausage :o”

"Are you a sausage?"
"*cats looks down and back up* yah"

I love it when cats open their mouths wide open and all that comes out is a small peep

Me, age 13: Um, no, I'm not a 'furry' call it 'anthro' -please-. I don't associate with smelly nerds and perverts. Can't you tell from the "ANTI-FURRY PORN" button on my deviantart journal? Also, I type like this.
Me, my 20s: who awnts THE ULTIMATE MOTHERFUCKING YIFF

haru-can-you-not:

This game is changing who I am inside

image

RYUUHOOOOOOOO-

imageAnother unrealistic standard for women

image

My proudest moment tbh

image

MOSHI MOSHI

image

there it is.

image

image

That’s not very sugoi of you

image

I thought I could be safe in my guild

I was so wrong

image

image

I WILL WRECK YOU ALL

image

STOP

image

Me too

omg someone from fraya

snh-snh-snh:

I keep thinking oh man, I’m so immature. How am I allowed to be an adult.

Then I spend time with teenagers.

And it’s like, wow, okay, yeah. I am an adult. I am so adult. Look at me adulting all over the place.

  #bleach   #haaaaah